Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Grej of the day 11

Dagens grej of the day är en mycket beroendeframkallande pryl. Med den är kunskapen bara ett par pekande bort. När var finska vinterkriget undrade mina kollegor härom dagen. Jag kan googla sa jag. Undrar hur vi hittar till fotografen sa en vän. Jag kan titta på kartan sa jag. Har du Hasses telefonnummer frågade Maken. Vilket av dem frågade jag och tog fram hela kontaktsidan. Oh.my.God.hur.klarade.jag.mig.innan.augusti?




Eftersom jag tar alla bilderna till bloggen med just I4an så blev det lite svårt att bjuda på en bild idag. Men lånade denna från kulturbloggen.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0