Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Grej of the day 12

F.I.N.A.L.! Sista grej of the day och har sparat det bästa till sist. Min förlovningsring och vigselring. Okej det blir två grejer. Men de hör ju ihop. Till skillnad från Bernadotte-bruttorna har jag ingen megasten, men många små. Och.det.funkar.för.mig. Ringarna är en påminnelse om att Maken och jag hör ihop. Det kan man ju inte bli annat än glad över!

God Jul allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt! Och grattis! =)

Bara en kommentar under rubriken Onödigt Vetande...den äldsta av de nämnda bruttorna...hennes f-ring har den personen som jag "tipsade" dig om härom veckan designat och tillverkat...

/Inger

2010-12-25 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0