Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Grej of the day 3



Den här lilla boken fick jag en jul för flera år sen av min moster. Hon hade förberett den med några recept och sen har jag fyllt på själv vart efter jag har smakat nåt extra gott som är värt att komma ihåg. Här i finns bland annat mormors hemliga pepparkaksrecept, kladdkakereceptet jag fick från Hanna och hennes kusin en gång för länge sen, Hannes brigdeiro-godis som vi hade på bröllopet, mammas revbensmarinad och Åsas goda sås som av nån anledning heter "Kennets sås".

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det kallar jag en värdefull bok!

2010-12-16 @ 09:52:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0