Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Grej of the day 7

Jag vet att den är lite härmig Louis Vuitton, en fulfulfulkopia, men jag älskar min nya handväska. Jag vet att den är på tok för stor -egentligen- men jag älskar den. Jag får allergiska utslag av små handväskor som man ska ha på axeln och jag hittar ingen snygg modell att ha på tvärsen. Jag har supersvårt att hitta väskor som jag trivs med. Förut köpte jag väskor fast jag var lite osäker på dem och givetvis blev de aldrig använda. Numera köper jag BARA väskor som jag är helt hundra på. Vilket resulterar att jag måste stå och gå framför speglarna i butiken ungefär 15 min innan jag är övertygad.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Såå fiiin!!!

2010-12-19 @ 22:37:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0