Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Livet på en pinne

Ikväll är det ombytta roller för Maken och mig. Brukar vara jag som är ute och rumlar och han är hemma och håller ställningarna (i soffan framför fotbollen på tvn). Men ikväll är käraste Maken på galej och jag passar på att äta sushi. Mmmm. Fast det fick bli snabbvarianten idag ala Konsum. Gjorde själv för ett tag sen och resultatet blev riktigt lyckat.

Hemgjorda.


Bortgjorda.



Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

Mmm, sushi är ju bara så gott, och kul att göra själv.

Har dock aldrig testat Konsumvarianten, är den bra?

2010-12-10 @ 19:26:48
URL: http://neverbody.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0