Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Lyckat



Paketspelet med kollegorna blev lyckat för vinnarskallen Fröken G. Tack och lov fick jag behålla paket och slapp gå tomhänt därifrån. Då sköt vi det avslöjandet på framtiden. Att jag är en usel förlorare.

Idag har ALLA pratat om kylan. Det har varit kallt som jag vet inte vad. Både ungarna och de vuxna var påpälsade som michelingubbar idag när vi gick till kyrkan. Fin himmel med en massa plötslig dimma när jag åkte hem. -18 stavas L.Å.N.G.K.A.L.S.O.N.G.E.R.
Hörde jag nåt? Sexigt? Jomenvisst!

Fick nöjet att hämta posten när jag kom hem. Blev så glad när jag kikade in i postfacket och såg en massa post. Det är det bästa med julen att man får en massa skriftliga hälsningar. M.E.R.A.




Kommentarer
Postat av: Anso

Hade paketlek med kollegorna i fredags. Kom hem med fyra julklappar, supernöjd eftersom det var jättebra saker. Det blev ett snyggt hjärta(inredning), silverfåglar till granen, cognacsglögg och en salami!

2010-12-21 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0