Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Why God?

På riktigt. Jag tycker att det är jobbigt att det nya året smyger på. Faktiskt. Jag tycker inte att 2010 var långt nog. Är inte redo för 2011 än. I söndags satt vi och skrattade åt andras 30årskriser. Men seriöst. Jag börjar tycka att det är lite jobbigt. För ett par veckor sen sa min vän Frida Men du har ju nästan ett helt år kvar! Tänk på mig. Mindre än en månad kvar. Jo. Det lugnade ju för stunden. Men det är lika bra att ni är beredda så jag varnar er redan nu. Jag är en Joey. Så Frida. Du är först ut. Sen Louise.

Jag önskar mig näsdukar. Inte bara när jag fyller år. Utan först och främst när ni fyller.





Kommentarer
Postat av: Daniel

Å jag blir magiska 30 i oktober, skona mej.

2010-12-28 @ 09:13:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0