Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Shake that booty


Det bjöds på god mat och mycket skratt hos Maria och Daniel igår. Tack godingar! Roligast var Daniels teori om hur det borde underlätta för tjejer att kissa utomhus om de skakade på rumpan ala MTV. Eller hur det nu var. Jag fick i alla fall lämna diskussionen springandes till toaletten bara för att inte kissa på mig av skratt.



Sen var det dags för min efterrätt. Nja, resultatet vart ju inte lika slående snyggt som Leilas, men det funkade. 



I soffan hittade Maken en vän och när vi kom hem fick vi vackert fjäska för våran kisse lite som tyckte det var jättedumt att komma hem så sent.


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, ja det är häftigt.. skillnaden mellan man och kvinna. Det roliga är ju att samtalet började med att kunna hålla sig :).

Tack för en härlig kväll :), kram.

2010-11-14 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0