Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Snart har vi viken utanför dörren

Therese, jag vet från säkra källor att du tycker att man måste vara minst 78 år för att gilla rotmos och minst 89 för att göra det själv, så ikväll mina vänner höjer jag min ålder till 89! Så lätt slapp vi den 30årskrisen.

För övrigt nyttjar maken och jag frikortet idag, vilket innebär att man en gång i veckan har rätt att totalvägra fysisk aktivitet och bara moffa ner sig i soffan. Det har verkligen regnat hela dagen. HELA DAGEN. Maken var som en frusen fiskpinne när han kom hem och själv drog jag nitlotten på jobbet och hade rastvakt båda förmiddagsrasterna. Så från och med nu hittar ni oss i soffan. Troligtvis gloendes på x antal friendsavsnitt. Post-mentalist-syndrome som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0