Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Får jag lov att knocka dig?

Lördagens boxningspass satte sina spår. Jag har ont. Ö.V.E.R.A.L.L.T.

Men medan jag ligger och försöker komma ur sängen funderar jag på de två rörelse aktiviteter som jag gillar bäst. Boxning och bugg.
Och hur man skulle kunna kombinera dem.

Tänk er själva. Vilken syn.

På Sandras, den lokala danskrogen. Alla med boxningshandskar.

Baksteg, framsteg, vänstersnurr, krok.
Baksteg, framsteg, framsteg, högersnurr, upercut, upercut, vänstersnurr, jab, cross.

Men nu när jag tänker efter så är det ju faktiskt redan uppfunnet.
Jag menar, en rak höger eller vänster brukar väl vara standard så fort allt för många männsikor har fått i sig lite för mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0