Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Förlikning

Ju mer in på året vi kommer desto mer borde min ålderspanik öka. Men faktiskt. Redan i mars började den stigande ångestkurvan sakta plana ut.

Håll i er nu.

F.Ö.R.

När det väl beger sig i oktober är jag nog redo. Jag säger NOG. För det kan vara så att jag då är i sinnesfrid att acceptera min övergång till trettio.


Kan kanske vara så att jag blivit påverkad av den här boken vi har läst i skolan?



Så om man jublar så där när man fyller 40, kanske jag i alla fall ska försöka mig på en liten klackspark när jag väl når 30?

Kommentarer
Postat av: Lövis

Och jag som trodde det berodde på att du såg på min 30-års fest att det inte är så farligt...

2011-04-25 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0