Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Från snygg till urläcker

Lurade med kompis-Louise på Mary Kay-genomgång igår. Vi skulle bli snyggare än snyggast och konsulent-Johanna gjorde vad hon kunde.





Efter att ha skurat och skrubbat och geggat och suddat så var vi überläckra och redo för en vända på stan.





Självklart glömde vi ta kort på det färdiga resultatet, så ni får helt enkelt tro mig när jag säger att det visslades och hade sig när vi passerade genom folkmassorna.



Det lokala bandet från Hålan där jag bor hade fått komma till Staden och göra en spelning.
Pöbeln längst fram dansade som om det inte fanns någon morgondag och jag och Louise lät oss underhållas. Men när rökmaskinen bakom trummisen gick igång och vi drog skämt som "Det osar om trummisen" "Ja, han kör så det ryker" kände vi att det var dags att gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0