Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Pimp my rullator



Med den här ligan i huset, är det lätt att känna sig ung. Och uppskattad dessutom. Tanterna blir så glada när de träffar oss ungdomar i trapphuset. Vi som är gamla ungdomar som inte festar och stör är extra populära.

Idag när jag kom hem var det nån som fått sitt åk pimpat.




Inte så mycket att skryta med förvisso.

Själv skulle jag haft en färgglad variant. Kanske med lite tofsar. Och dekorativ belysning, samt strålkastarljus som följer med i kurvorna. Och kanske en sån här skylt. I alla fall om det är aktuellt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, min bästa väns morfars rullator är i blåvittsfärger, och med deras logga på ...

2011-04-07 @ 19:41:37
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0