Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Helgen som gick och saker jag fick

 

Helgen som gick tillbringades med mor, far, lillebror och mormor. Och Vovve förstås.

Trots världens regnväder på fredagkvällen fick vi upp massa goda kräftor. Eller tja, de ser ju inte så goda ut före kokning. Pappa badade dem rena och fina innan avrättning.



Lördagen bjöd på superhärligt väder och Vovve och jag tog oss en tur i skogen och hittade många kantareller.



Jättemånga kantareller.



Sen fick Vovve vila sig och jag tog med Lillebror till nästa skog. När vi äntligen hittade de gula guldklimparna var de stora nog att förlåtas.



Just det, hittade en flaskpost också. Men när jag äntligen fått ur brevet blev jag besviken eftersom det bara stod ett felstavat DUMMING (eller i alla fall så jag tolkade DUMMININ). Synd när man äntligen hittar en flaskpost!



Men kom snabbt över besvikelsen genom att hugga in på de röda läckerheterna.

Fantastisk helg, alltså.


Kommentarer
Postat av: mikael

Hur har jobbveckan varit?



2011-08-23 @ 15:39:14
URL: http://montani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0