Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Utseendefixeringen sprider sig

Aldrig, sa Kitty, a.l.d.r.i.g.!
Jag skulle på allvar inte förlåta dig om du utsatte mig för en sån förnedring.

Tur för dig att du är en kombi, sa jag. Du har ju inte så mycket att fästa i, så du behöver inte oroa dig. Men om du önskar kan jag undersöka saken lite närmre.

Haha, sa Kitty med drypande ironi, väldigt lustigt. Det låter du bli. Med min motorstyrka ska jag dra tunga laster, t.ex. en r.i.k.t.i.g. husvagn.

Vill DU bli husvagnsdragare?! utbrast jag. Det var det värsta. Trodde du var för fin för sånt där. Och dessutom måste man väl hålla sig till 80 om man är en husvagnsknegare. Kan vi inte skita i den här diskussionen nu och använda din styrka till att bränna iväg hem åt lite snabbare istället.

Bra idé, sa Kitty. Och glöm det där med husvagnen förresten, det menade jag inte. Men det andra står jag för. Kom ihåg det. 

20110824-140843.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

=D

2011-08-24 @ 18:24:24
Postat av: Louise

ha ha ha! Spännande diskussioner du har med Kitty. Hjullan däremot bara tjatar om att hon vill bada. Med massa skum och ljummet vatten...

Ska vi annordna en bad-date med våra tjejer snart?

2011-08-25 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0