Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Välpackad

Är på utflykt.

Har med mig en bok, sudukotidning, två mackor med salami, lite varm oboy, lite te, en banan, jacka, mössa och en kudde.

Precis. Rätt gissat. Är på bockjakt med Maken igen. Insmord i djungelolja använde jag mina tidigare erfarenheter och kissade i.n.n.a.n. insmörjningen den här gången.

De varma dryckerna, jackan och mössan är med för att jag ska slippa frysa som sist och kudden till att sitta på, eftersom jaktryggsäckar tyvärr inte är gjutna efter min ändalykt och gav mig rumpkramp och domningar sist.

Maken bara stirrade på mig, men sa att jag fick ta med mig vad jag ville så länge jag bar det själv. Så sagt och gjort. 

20110821-193138.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0