Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Harry och brudarna


Jag vilade mig iform inför kvällens träff med brudarna medan Louise gick lös med dammsugaren. Alla har vi olika sätt att ladda på. Samtidigt pågick det här som nån cybermental uppladdning inför kvällens sammankomst.


På Harrys med Teza, Louise och Sanna. Högljudt, roligt och snuskigt.
Dumlepajen slogs vi nästan om, men tiramisun blev kvar. Till och med creme brulén som Sanna tyckte smakade svampstuvning gick åt. (Det var för övrigt jag som åt den. Vad är det för fel på svampsmak?)


Det är svårare än man tror att göra sidohighfive. Mmm, visst, sa Sanna och Ida och satte den med en gång. Tillslut fick Teza och Louise också till det.


När tofsen, eller tazzel som Maria Montazami kallar det, ville strypa Teza, drack vi upp, betalade och gick och dansade istället. Och ja. Tofsen fick också dansa.


Kommentarer
Postat av: Teza

Ha ha, vilka roliga bilder!

2011-02-13 @ 19:03:14
URL: http://situationsandberg.blogg.se/
Postat av: korven

hahah ni verkar haft en en härlig utgång!



sv: Ja mammor är jävligt bra att ha... Och du, jag längtar tills jag fyller 30! Tänker dock njuta vart enda sekund däremellan :)

2011-02-14 @ 10:48:44
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0