Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Lill-lördag

Jag vet att det är en vanlig vardag. Men ändå. Det är ju lill-lördag, så jag tycker det är okej.

Maken och jag har fått cravings på hemmagjord pizza, så pizza fick det bli idag trots att det bara är en sketen onsdagkväll. Allra helst ska det vara som idag, med parmaskinka och ruccolasallad. Mmmm. Alternativt med köttfärs på. Ungefär som Hanne gör den.



Och eftersom både Maken och jag tog en liten tupplur efter jobbet idag, orkar vi nog vara uppe ända till tio ikväll. Lill-lördag som sagt. Det skriker verkligen rock'n'roll om oss. Inte som häromdagen då vi var i säng så tidigt att det är tveksamt att det var tillåtet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är också inne i en pizzaperiod nu. Vi gör ofta två plåtar åt gången när vi ändå håller på och sen fryser vi in det som blir över. Oftast räcker det till tre middagar.. Super gott och smidigt!

2011-02-10 @ 11:33:39
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nami så gött. kommer på dinner anytime!

Å klart man ska sova på maten!!!

2011-02-10 @ 19:47:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anso

Eh, är du säker på att du/ni inte fyllde trettio för länge sedan, sådär 50 år sedan? Vi är småbarnsföräldrar och orkar ialla fall vara upp till efter 22 varje kväll skratt.

2011-02-12 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0