Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Snurrad

Ett, två, tre, fyr.
Ett, två, tre, fyr.

Framåt.
Bakåt.

Håll i din partner!
Titta på din partner!
Håll ramen fast!
Följ med!
För!

Efteråt diskuterade givetvis Maken och jag våra kurskamrater.

Jag försökte berömma de jag dansade med, sa Maken, de gamla tränartakterna sitter i med att peppa och säga nåt positivt.
Det var ju bra, sa jag, men så mycket roligare det hade varit om du plötsligt skrikit till din partner Faaaan va kass du är! Du är bänkad!

Tur ändå att han fokuserade på det som var bra.

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Fast det hade varit hysteriskt kul om han gjort så! Går ni på buggkurs eller? Puss

2011-02-08 @ 21:08:30
Postat av: Ida

Jaaa :-) första gången igår.

2011-02-08 @ 21:29:27
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0