Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Talking Tom

Godagens! Vilken dag! Till skillnad från igår.

Var nästan gråtfärdig igårkväll när jag äntligen var hemma. Brukar inte vara speciellt mesig i trafiken, men förhållandena igår har jag nog aldrig varit med om tidigare. I alla fall inte med snö. Henke däremot tyckte att det var väl en spännande utmaning att köra i lite snökaos, så han hoppade in i sin juvel och tog sig från Staden till Hålan för lite kvällsfika med mig och Maken.

Sen ordnade vi lite eget snökaos här hemma då Henke och jag snöade in på iPhone, appar, iTunes och Talking Tom.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle kunna äta såna pannkakor till frukost, lunch och middag, varje dag;) Tycker det är såå gott men tyvärr alldeles för mycket kolhydrater:( Du kan väl säga att de bara går att göra på västkustmjölk, hehe..



Vore kul att ses nångång igen. Fast nu har jag ju åtminstone lite koll på dig via bloggen:) kram

2011-02-12 @ 19:03:54
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0