Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Vitt

Det är vitt, kallt och överjäkligt ute.

Föräldrar som har åkt långt längs med E22an säger att vägen är jättekass och hur mycket drivor som helst. Så nu hämtar jag min väska, min nycklar och mitt bästa tålamod och ger mig av hemmåt. Ser du Kitty och mig i en driva längs med E22an i södergående riktning kan du väl stanna och hjälpa oss upp?

Trevligt fredagsmys alla. Stanna inne och ta hand om varann.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Har du och Kitty kommit hem helskinnade?

2011-02-11 @ 21:54:14
Postat av: Ida

Tack, ja. Fast fick köra längs med mitträcket för att veta var vägen gick och stanna ibland för att invänta att det slutade blåsa snö för jag inte såg någon.ting.alls. Skitläskigt!

2011-02-11 @ 22:43:07
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0