Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Grattis

Jag har en vänninna som i flera år har slitit som en hund för sin arbetsgivare. Som en callgirl som ska gilla läget i ur och skur, men till en halvdan peng och dålig feedback. Som vikarie ska du le och va kåt, glad och tacksam. Eller inte så kåt. Inte på jobbet i alla fall. 

Men du har styrka och kunskap. Du är klok och idérik. Du är lojal och ärlig. Du har tagit mer skit än jag någonsin själv skulle palla. Och jag tror att ungarna älskar dig!

Så kära Louise, du är verkligen värd din fasta tjänst! Du är värd den till 100% även om du "bara" fick sjuttiofem. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Louise

TACK SÖTA DU...!

BTW; Ringde idag till fackrepresentanten ang. placeringen av de 25%. Hon skulle kolla upp det, rimmade ju helt fel... Så får se vad hon säger...

2011-01-14 @ 20:58:34
Postat av: Teza

Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis!!

2011-01-14 @ 21:04:01
URL: http://situationsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0