Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Hej Statoil!

Hej Statoil!
Jag blir så ivrig. Alldeles sprallig. Ja, jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Det är ju helt fantastiskt det här! Tänka sig. Men samtidigt har jag lite svårt att bestämma mig. Jo. Vet inte riktigt vad jag ska göra? För det bör ju verkligen tänkas igenom. Inget man bara kan ränna iväg och slösa upp hur som helst. Ja ni kanske har nåt förslag på vad jag ska göra med alla mina miljoner som jag kommer spara nu i fortsättninger efter er höjning av dieselpriset så att jag tjänar f.y.r.a. öre per liter på att inte köra på bensin. Men för guds skull, glöm inte bort alla extra kostnader som jag valt att betala för bara för att få ett schystare literpris. Vilket kap jag gjorde med Kitty!

Tur att jag kan skriva det här brevet elektroniskt, för jag har inte längre råd med porto. Och om ni inte kan läsa det här så beror det nog på att NetAtOnce nyss bröt mitt abonnemang som jag inte kunde betala/alternativt EOn som bröt strömmen av samma anledning.

Ha en trevlig kväll. Nu måste jag fundera på vad jag ska göra med mina fyra ören som jag sparar nästa gång jag ska tanka.

Inte så vänliga hälsningar från

                 Fröken G och Kitty

Ps. Jag behöver egentligen inte tanka förrän på fredag, så ni har fortfarande ett par dagar på er att höja dieselpriset lite till.


Kommentarer
Postat av: Anso

Trodde iofs att man köpte en dieselbil för att den drar mindre bränsle än en jämbördig bensinare! För ett antal år sedan var dieseln ALLTID dyrare än bensin...

2011-01-18 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0