Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Hemlis

Jag har alltid med mig min stegräknare. Modellen jag har nu är en Pedometer från Silva som har en liten pendel i sig, vilket gör att den inte behöver sitta fast i byxlinningen för att räkna stegen, utan kan lika gärna ligga i fickan eller hänga runt halsen. Är supernöjd med min modell. Minst 10000 steg om dagen säger de visa och det håller jag. Varje dag. Blir del färre steg ena dagen blir det fler nästa. Enkel matematik.
Eller så finns det ytterligare ett sätt att hålla sina tiotusenstegsambitioner.

Skaffa.dig.en.kumpan.


Ju fler steg räknare visar ju smalare känner jag mig. Enkel matematik som sagt.



Kommentarer
Postat av: Anso

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-11 @ 19:32:41
Postat av: Anso

Fast funkar det så är det ju fantastiskt!

2011-01-11 @ 19:33:08
Postat av: Anso

Heja Hampus, hur många steg kommer han upp i?

2011-01-11 @ 19:33:39
Postat av: Ida

Klart det funkar ;-) hade 12067 steg idag varav katten fixade ca 20. Så tycker nog jag var rätt duktig ändå även om jag fick hjälp :-)

2011-01-11 @ 22:29:45
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0