Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Lufttunnel

Kan ju bero på att jag är den mer intelligenta av oss två, valde Maken att avsluta samtalet med.
Kommentaren utlöste en okontrollerad impuls som fick mig att likt en valross kravla mig över Maken för att till varje pris motbevisa honom.
Ena handen placerade jag på Makens bortersta öra. Sen deklarerade jag att jag visst skulle känna i den handen när jag blåste genom det andra örat.
Maken vred sig som en mask. Lyckades vika ihop örat och la sig i fosterställning. Dumma kvinna! kved han.

Eftersom han vägrade motbevisa mig anser jag honom besegrad.

As.usual.dear.

Kommentarer
Postat av: anna

typiskt karlar.

passa på att träna på honom när han sover!

klagar han på öroninflammation när han vaknar så vet du förstås inget.

2011-01-13 @ 21:53:05
URL: http://annastekpanna.blogg.se/
Postat av: Teza

Haha, gud vad roligt! Vet precis vem jag ska prova det på. Det är bra att visa vem som bär byxorna i ert hem, heja Ida, heja heja!

2011-01-13 @ 22:20:28
URL: http://situationsandberg.blogg.se/
Postat av: Anso

Jag kan inte låta bli att känna lite sympati med min bror... Fast roligt var det :-)!!!!

2011-01-14 @ 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0