Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Exakt två år sen

Oj vad vi var nervösa.

Nervösa för vädret.
Nervösa för att glömma vad vi skulle säga.
Nervösa för alla nerverna skulle få spatt.

Men vilken glädjedag det var.

Ville inte att det skulle ta slut.
A.L.L.T gick precis som det skulle.

Världens bästa dag.
Med världens bästa Make vid sidan om mig.

Och han hade precis lovat att finnas där för mig för resten av våra liv. Och jag hade lovat honom.

Världens bästa löfte.

Och sen världens bästa fest.

Exakt för två år sen.

Grattis på bröllopsdagen älskade Make!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Supergrattis på bröllopsdagen!!! Tiden går så fort, så snart har ni varit gifta i 20 år!! :)

Kram Carro

2011-07-04 @ 18:10:25
Postat av: Teza

Grattis!

2011-07-04 @ 18:49:28
URL: http://situationsandberg.se
Postat av: Hanna

GRATTIS!! kram

2011-07-04 @ 21:43:18
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Anso

Grattis till er båda! På fredag är det vår tur att fira! Kramar från syster/svägerska

2011-07-04 @ 21:47:36
Postat av: Åsa H

Lovely! Ni var så fina och det är ni idag också:). Puss o kram till er mina älsklingar

2011-07-05 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0