Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Kalas hos Lillpysen

Det bjöds till kalas hos Svägerskan och co (i det är även Svågern inräknad) idag.
Tre ljus i tårtan och en hel del paket.



Givetvis slog jag huvudet på spiken och gjode succé med mitt (och Makens, men mest mitt) paket. PRINSESSKOR! Bortsåg från att de var ungefär 6 storlekar förstora. Vem gillar inte klackskor med glitter och flufffluff på?

Ingen tvekan, om man är en treårig Lillpys i alla fall!


Kommentarer
Postat av: KajsaLisa

Kul ide, pimpa ett par skor. Alla ungar behöver inte ett dataspel till :)

2011-07-03 @ 00:57:23
URL: http://kajsalisasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0