Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Gömda skatter

Tyckte handväskan jag har till jobbet kändes lite onödigt tung för ett tag sen och beslutade mig för att inventera och rensa.



Där fanns:
9 pennor
1 kam
6 hårnålar
1 nässpray
2 påsklämmor
glasögonfodral
2 tuggummin
6 halstabletter (tre olika sorter)
2 förpackningar plåster
2 samarin
2 panodil
5 alvedon
8 novalucol
1 tom karta novalucol
hydrocortisonsalva
2 plåster
3 gummisnoddar
1 par leggings
1 förpackning panodil
3 förpackningar näsdukar
4 kvitton
putsnäsduk till glasögon
litet anteckningsblock
1 flaska med linsvätska
1 nagelfil
1 par sportsockar
1 gem
2 usb-minnen
4 prospekt från husvisningar vi varit på
1 receptbok
2 böcker från jobbet (varav den ena jag avsett att läsa de senaste 3 veckorna)
1 krokodil (inte riktigt)
2 cm hög bibba med diverse papper



Är ganska nöjd med vad jag fann. Fast inga överraskande grejer. Det var ju en liten besvikelse.

När jag jobbade i Ingatorp för ett antal år sen, hittade jag en hammare och 6 skruvar utöver den vanliga skiten jag alltid konkar runt på.

Kommentarer
Postat av: Anso

Ska komma ihåg denna lista nästa gång jag känner mig lite krasslig, du har ju ett helt apotek :-)

2011-06-27 @ 19:29:42
Postat av: mikael

Såklart nyfiken på varför du vet vad jag talar om?

Om du vill skriva det så lyssnar jag.



Tänk om du lägger ihop all "onödig" vikt som du släpar med dig i väsken under alla år du lever :)



2011-06-27 @ 21:44:51
URL: http://montani.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie

2011-07-01 @ 19:49:15
URL: http://www.snoffi.blogspot.com
Postat av: Sofie

givetvis skickar jag en tom kommentar=) det jag skulle skriva var att i min väska hittade jag en skiftnyckel och en skruvmejsel=) tror fanken den var tung=)

2011-07-01 @ 19:50:23
URL: http://www.snoffi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0