Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Långledigt

Jag har sovit länge. Varit uppe sent. Haft picknick på ett berg. Tittat på moln. Skrattat. Spacklat. Filat bort en nagel av misstag. Ätit glass. Sett musikkåren marchera. Storhandlat på Bauhaus. Grillat. Ätit på restaurang. Sett Gotlandsfärjan gå förbi fönstret. Haft besök. Varit överlägsen på Chicago. Målat fönster. Troschockat min 90åriga granne. Fått hälsningar från Norge. Solat. Slipat. Sopat. Varit på anställningsintervju. Pajat dammsugaren. Ätit pizza på picknickfilt vid havet. Kramats. Och mycket till.

Hur har er helg varit?



Kommentarer
Postat av: Teza

Låter underbart hörru! Speciellt det där med troschocken, tänk vad snopen gamlingen måste ha blivit. Och så håller jag alla tummar jag har för att din arb.intervju gick strålande. Pyss!

2011-06-07 @ 17:12:16
URL: http://situationsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0