Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Alfakrull

Det är frukostdags.
Jag har sovmorgon och sitter ner och äter för en gångs skull.
I huset installerar de fiberoptik. De är hos grannen denna arlastund.

Det låter
ddddddddddddddddddddddrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR-RRRRöööööööööööööööööööööööööööööö
paus 2 sekunder
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDrrrrrrÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRÖR-RRRÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRöööööööööööö
paus 5 sekunder
Och.så.börjar.det.om.

Själv sitter jag i köket och biter mig i handen för att inte banka hårt i väggen och totalflippa.

Måtte brödrosten vara färdig snart så jag kan frenetiskt tugga i mig mackan och dra till jobbet.

I min i-landsmisär hittade jag en bild från när kompis-Lousie och jag åt frukost hemma hos henne i våras.
Ser ni? Ser ni snabel-aet!?
Våfflor med Jungru Maria och rostade mackor med Jesus är väl ingenting. Det är här större.

Bäst att kolla rostemackan också innan jag käkar upp den. Det kanske är en bild av chefen där?


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, hemma hos mig sker det många mirakel...

2011-05-25 @ 23:55:42
Postat av: Gott sa fisken

Haha, en internet-ost!

2011-05-25 @ 23:58:39
URL: http://gottsafisken.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0