Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Och där blev bägarn full

Träffade min förra rektor igår. Ni vet han som på ingen grund fick mig att tvingas byta område.

Vi skulle på samma kalas igårkväll med mina förra kollegor. Han vinkade mot bilen som jag och några andra satt i innan vi for iväg mot Tufvehult. Jag fick verkligen motarbeta min reflex att vinka tillbaka.

De andra vinkade.

Jag undvek honom under kvällen och slapp sitta bredvid honom. Han gjorde inte en tillstymmelse att hälsa eller ta kontakt. 

Ska på ett möte med min närmaste chef och personalansvarig på kommunen nästa vecka. Var så förbannad på karln att jag hävde ur mig min besvikelse för nya chefen. Hon hade aldrig hört på maken. Så nu ska jag få berätta om hans dumheter mot mig för en av de högre hönorna. 

Bara det gör att det känns lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0