Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Quickstep

Tittar på Let's Dance och kan inte annat än att älska Tina Turner! Hon är ju klockren när hon öppnar käften! Känner mig mer kvinnlig nu. Mer kvinnlig på toa. Sitter ner och kissar nu. Eller hur hon nu uttryckte sig. Fantastiskt. Och till det, Björn Ranelid som jag bara har kräkts över innan, men han är rätt skön ändå. Denise och Pascalidou kan kvitta men de andra har faktiskt överraskat.

Innan Maken drog på nattjobb rev vi av en quickstep i vardagsrummet. Maken svängde samtidigt med huvudet i Stevie Wonder stil och då kom vi på den ultimata tvisten till Let's Dance 2012 - en blind deltagare. Maken ansåg dessutom att den blinde helst också skulle vara döv.

Vi begrundade detta en stund innan jag hämtade dammsugaren. Maken hade ju de leriga slash grusfyllda arbetsbyxorna på under quickstepen. Sen fick han en puss och jag återgick till Tina och Björn och de andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0