Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Undercover



Tog mig en tur i det underbara skidvädret. Solen sken, fåglarna kvittrade. M.E.N.



Glömde skidorna hemma. Eller rättare sagt, eftersom jag inte äger några, fick det bli bara stavar.

Men medan jag gick där och vände mig titt som tätt om i min paranoja över att vara förföljd tänkte jag på Tezas mot-utmaning. What the heck! Jag e på. Men. Står fast vid att jag inte vill vara på bild på bloggen, så jag tänker använda mig av förklädnader. Bra va? Så. 50 dagar. 50 bilder. Redovisa delmål var tionde dag och sen en summering? Ja det blir bra. Där har ni nåt att se fram emot! Nån mer som är på?

Kommentarer
Postat av: Teza

Ha ha, du e så go. Men du får gärna länka mig rätt nästa gång :P. Ses vi på lördag?? Puss!

2010-12-12 @ 19:16:17
URL: http://situationsandberg.blogg.se/
Postat av: Fröken G

Fattar inte vad som är fel? Försökt länka om hur många gånger som helst, men det vägrar funka. Ååååh, jag som tänkte ge dig fler läsare... :(

2010-12-13 @ 19:49:49
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0