Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Tveksamt alibi

Tror att jag hade öppningsturen på jobbet idag.

Jobbade ett par timmar. Sen var jag på möte i stan. Det minns jag. Efter det åkte vi tillbaka till jobbet.

Där nångång blev jag vansinnigt trött. Gick in i dimman över mellis.

Sen vaknade jag och spelade Mastermind med två tjejer. Lekte lite med en nalle och en pojke också innan jag slutade.

Efter arbetstid. Vidare till möte nr två. Samverkansmöte med chefen som skulle vara ca en timme. Mötet drog över 40 minuter.

Åkte hem. Funderade i bilen på när jag började jobba idag.

Funderar fortfarande. Tror jag öppnade.


Hur har er dag varit?



Bästa Moster fyller 50 idag. HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0