Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Konstigheter

Varje kväll innan jag kryper ner måste jag fluffa mitt täcke.

När jag äter jordnötter börjar jag alltid med att äta upp de hela nötterna innan jag går vidare till de halva. Om jag ens äter de halva.

Att äta s.k. godishalsband är rena hjärngympan eftersom varje bit måste planeras innan den äts så att inga ringar med samma färg hamnar bredvid varandra.

Vad har ni för konstigheter för er?


Bara halvor kvar.

Kommentarer
Postat av: Jana

Hej Ida!



Det där var väl inga konstigheter, jag börjar oxå alltid med de hela jordnötterna :)



Och så min lilla egna konstighet, du vet jag är ju besatt av pingviner (saltpastiller) och måste alltid ta två åt gången, för då blir det alltid två kvar på slutet... :)



Hoppas allt är bra med er och att vi kan ses när vi kommer till Kalmar! Kram

2011-01-31 @ 22:20:38
Postat av: Mimmi

Förstår dig till 100%.

Jag köper alltid bergott smör. Och nåde den som gräver i smöret. Det ska vara lika jämt som ett parkettgolv. Mitt uppdrag i livet är att se till så att det inte finns några högre kanter eller hål i smöret.



Jag äter heller helst inte den sista lilla tuggan på mackan, du vet den lilla brödkanten man håller i. Varför vet jag inte rikitgt, känns bara fel och tort helt enkelt.

2011-02-01 @ 16:56:02
URL: http://miimsi.blogg.se/
Postat av: Anso

Jag känner mig helt plötsligt väldigt normal :-) Räkna med att vi bjuder på godishalsband nästa gång!!

2011-02-01 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0