Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Lus.tigt.

Medan jag väntar på att datorn på jobbet ska ladda råkar jag läsa en lapp som ligger framme. Det dröjer inte många meningar in i texten förrän handen letar sig upp bakom örat och börjar klia. Handen flyttas vidare upp mitt på hjässan, för där kliar det nu rejält. Ändå kan jag inte sluta läsa. När jag tillsist läser de sista raderna sitter jag med båda händerna och river i hårbotten.

Jag vet att det bara är inbillning. Men det kommer som ett brev på posten bara någon andas om det. Det kliar och kryper.

Lappen som jag läst har skolsyster som avsändare och nästa helg (28-30/1) är det avlusningsdagar.


Kli.kli.kli.kli.kli.kli.kli.
Förhoppningsvis har det gått över tills det ringer in.


Kommentarer
Postat av: Elene:)

Men för de kan du ju ha klänningen :)<3

Du skulle passa i den:) söt



Kramar

2011-01-20 @ 13:50:07
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag sitter och kliar mig i hårbotten.. och det kliar nått så fruktansvärt!

2011-01-20 @ 19:45:30
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0