Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

För vilddjuret i dig

Var hos Svägerskan och hennes gäng igår. Även Svärmor och Svärfar dök upp så det blev släktsammankomst för hela slanten. Lyckades lura ur Lillpysen tutten två gånger på hela kvällen och det var när vi i repertoaren kom till Midnatt råder för fjärde gången, då gick hon med på att sjunga tillsammans med mig och i trejde versen av Jag hamrar och spikar, åkte plötsligt tutten ut ursnabbt- för den versen kunde hon! Ja ni med säkert. Gick så här: Tut tut tut, tut tut tut, tut tut tut tut tuut. Tut, tut, tut, tut, tut, tut, tut, tut, tut, tut, tuuuut.




Senare började Svägerskan och jag prata lite outfits. Svägerskan och hennes man ska nämligen på bröllop om ett par helger, och Svägerska var på jakt efter något för tillfället passande. Hon visade HM-katalogen som dök ner häromdagen, på sidan 23, en urläcker kreation. Hoppas nu  bara inte att hon förhastar sig nere i Kalmar idag och köper den, för det är ju trost allt hennes födelsedag om några månader och jag vill gärna ha några förslag på vad jag skulle kunna köpa. Jag tror visst du kan bära upp den. Några små justeringar bara. Eller flera. Och höga klackar. Eller flera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0