Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Fingerfärdig

Jag vet inte om det är sant, men jag dubbelkollade med Maken med en gång när han kom in genom dörren.


Fastnade i Trinny och Susannahs tv-program idag. De snackade om kroppar och snoppar och det var med nån kille som gick runt på stan och kollade killarnas händer. Inte för att se hur långa dolmar de hade, utan för att se om pekfingret eller ringfingret var längst.

Fingrarnas längd på en kille visar tydligen hur manliga han är. Om killens ringfinger är längre än pekfingret tyder det på att han fått mer testosteron i sig när han låg i mammans mage. Dvs han är en riktig karlakarl.

Om pekfingret däremot är längre tyder det på att han fått mer östrogen och därmed inte lika "manlig". Ja till och med mer troligt att han var gay.

Som sagt. Vet inte hur det är med sanningshalten. Killar, stämmer det? Tjejer, hur står det till med era karlars fingrar? Har en lesbisk tjej längre ringfinger än pekfinger?


Hur som helst. Jag slapp i alla fall avslöja Maken som gay ikväll. Känns tryggt.
Dessutom är han manligt oljig om händerna och luktar diesel när han kommer hem från jobbet!



Måste komma ihåg att kolla the Hårguru nästa gång jag klipper mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0