Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Atlet

Nu har friidrottssäsongen dragit igång ordentligt.

Ja för en del har det kanske hållit på ett tag, med försäsonger och sånt där. Men min säsong drog igång för ett par veckor sen. Många sysslar ju med någon aktivitet som löpning, häck, längd och höjdhoppning, kula och spjut och Gud vet vad. Men det är trams.

Sju-kamparna däremot. Nu börjar vi snacka lite rediga grejer. Lite mer i min stil. Att vara bra på flera grenar.
Men jag nöjer mig inte med det, utan drar det lite mer till sin spets.



Själv tränar jag alltid minst tre grenar samtidigt.
Höjdhopp, längdhopp och löpning. Ibland även häcklöpning.
Träningspassen sker oftast i skogen, men ibland även i parker och grönområden.
Och jäklar vilken puls jag har.
Framåt augusti är jag mer vältränad än Magnus Samuelsson (fast lite mer smäcker).


Nej, vem behöver oroa sig för beach 2011 när varenda pinne ser ut som en orm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0