Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Ibland blir det bra ändå

Sov ca tre timmar i natt. Gjorde mig beredd imorse på en skitdag. Fredagar brukar inte vara någon höjdare.

Tvärtom blev det en riktigt bra dag. Trots att en av ungarna i sexan desperat utbrast "Hur mycket tror du att vi lär oss egentligen när det går så här fort?!" under SO-lektionen.
"Ja det återstår och se" svarade jag och gav dem lite läxa till nästa vecka.

Sen avslutade vi dagen med att leka en ny lek tillsammans som ungarna tyckte mycket om.
Så jag avslutade dagen med att berömma dem för dagens goda arbete och en rolig avslutning av veckan.

Då dedikerade den tidigare så desperate ungen en applåd till mig som övriga klassen hängde med på.
Blev alldeles varm i hjärtat. Och glad. Det ska jag njuta av hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0