Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Min vän VISA och jag

Har haft en ansträngande dag idag. Fysiskt, psykiskt och ekonomiskt.

20111101-211525.jpg

Svägerskan och jag gick lös i Staden och tillgodosåg alla mentala föreställningar om brister i garderoben.

20111101-211726.jpg

Blev en liten nätt hög med nya trasor, en väggklocka, en julklapp och ett par tröjor åt Maken ("tack, men erkänn att det var för att mildra ditt dåliga samvete över din hög?") och en plånbok. Den sistnämnda känns ju så här i efterhand, lite onödig med tanke på hur lite cash jag har kvar efter dagens runda.

Svärmor sponsrade med fika- och lunchpengar, vilket vi njöt av i flera omgångar. Det är ju faktiskt jobbigt att shoppa. Vi betade av två butiker innan första fikapausen.

20111101-212258.jpg

Till lunch överraskade Svägerskan med att utan knussel hänga med på sushi. Och utan skam i kroppen åt hon gladeligen upp sina bitar med kniv och gaffel.

20111101-212603.jpg

När vi shoppat så mycket att jag självmant avbröt ett pågående köp på HM med anledningen "ge mig ett par minuter, jag behöver föra över mer pengar på kontot" för att i nästa sekund komma på att jag redan gjort överföringen ansåg vi oss tämligen färdiga i komersen och påbörjade gäspandes hemfärden.

Kommentarer
Postat av: Anso

En riktig toppendag var det :-)

2011-11-01 @ 21:54:09
Postat av: Alicia

Perfekt dag, ja! :)

2011-11-01 @ 21:58:47
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Åsa H

GÖTT!! Jag vill också! Puss

2011-11-03 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0