Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Töntvarning

Gjorde precis nåt töntigt. Skapade en "likes"-sida på facebook till den här bloggadressen. I know. Både fjantigt och lite onödigt. Tänker ju flytta härifrån. Men så länge jag är tekniskt obegåvad och min mer tekniske vän har fullt upp så får vi vackert hänga kvar här. Och det roliga är att ni är fler och fler som läser här. Förra månaden steg besöken med hundra pers! Tack. Så ta en kik på fejjan med och gilla mig där med :)

Kommentarer
Postat av: Tezas

Åååh, kan det vara jag som är den tekniska vännen? Snart så! Vi ses i helgen min fina.

2011-11-03 @ 20:23:47
URL: http://situationsandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0