Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Uppfinningsrikedomen är... hårig?

Lillebrors söta sambo håller på med en undersökning och ägnar sig åt att kleta håret fullt med Ricinolja. Tydligen har någon kommit på att denna oljan vars främsta användningsområde är till rektoskopi och för laxerande effekter även är fantastiskt för att få hårsvallet att växa som ogräs och nu har Mimmi kavlat upp ärmarna för att ta reda på sanningshalten i detta.

Själv kan jag inte sluta fundera på V.E.M. kom på att något man vanligen använder i rumpan passar till huvudet istället? Måste ju vara så att en bieffekt av rektoskopin blev ett väldigt ludet anus?

Eller hur kommer man på nåt sånt?

Kommentarer
Postat av: mamma

Otroligt roligt skrivet! Hoppas bara att det inte är sant så det verkligen är så att det är en biverkan... Kram!

2011-11-04 @ 20:50:22
Postat av: Mimmi

Haha!! Jag tror du får delta i min studie. Fast antar att du hellre är forskningsexpert än försökskanin... ;)

2011-11-05 @ 14:46:54
URL: http://miimsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0