Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

10 hål i nacken

Svägerskan, lillpysen och storpysen var sällskapssjuka och vi tog oss en tur till pulkabacken.



   


Storpysen var impad över min fräsiga dubbelpulka och när jag pausade tog han sig ett par vändor själv.

Avslutningsvis roade Svägerskan och jag oss med att göra denna underbara skapelse. Så åker du norr ut på E22 står han där och vinkar till dig. I alla fall imorron också om tövädret håller i sig.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hihi!!!

Jag vill med åka i coola dubbelpulkor. har bara haft stjärtlapps premiär än så länge.

2010-12-11 @ 17:44:18
URL: http://miimsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0