Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

6 år på insidan

Jag är lång och du är mindre, men på insidan är vi lika stora, förklarade en kille en gång för en jämngammal kompis.

För mig var det nyss tvärt om. Hade en uppenbarelse där jag såg mig själv ur helikopterperspektiv. Lika stor på utsidan, men avsevärt yngre på insidan. Så jag säger förlåt redan nu. Men jag blev precis 6 år gammal och skrattade högt åt några riktigt fåniga grejer på youtube. M.E.N. På nåt vis sprider de ju ändå julkänsla.

Välj själv om du vågar titta. Tack och förlåt.








Och kan inte sluta fundera på varför en av dem har svarta strumpor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0