Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Grej of the day

Tänkte köra en egen liten nedräkning till jul nu och visa grejer som jag har som gör mig glad. 12 days before X-mas. Så se fram emot att berikas med 12 prylar som gör Fröken G's liv lite roligare av en eller annan anledning.

Dag 1
Den här lilla skålen är ny i mitt liv. Jag fick den i fredags av mina underbara ungar och deras föräldrar efter luciafirandet på skolan. Den är så underbart söt och passar så bra för just polkagrisar. Påminner om något som farmor hade när jag var liten.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fin skål, får man ta en godis?

2010-12-14 @ 14:24:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0