Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

På övertid

Sovmorgon och jag sitter för en gångs skull ner och äter min frukost. Mitt bidrag till julklappsspelet med kollegorna ligger ute i hallen brevid väskan. Kisse blir nyfiken och närmar sig paketet. Jag sch-ar honom och han sätter sig brevid med nosen i vädret och låtsas som ingenting - tills han tror att jag inte tittar på honom mera. Då ska han på igen och sniffa och greja. SCH! Lägg av då! fräser jag från köket. M.E.N. D.Å.

Kisse lunkar högfärdigt därifrån och sen hör.jag.hans.hämnd.
I en påse i vardagsrummet där jag har bröllopsminnen sparade. D.Ä.R. Världens hårboll!

Så utstuderat och pure evil.


Nån som önskar sig en katt i julklapp?


Kommentarer
Postat av: Bitta

De är fina uppstoppade har jag hört! :-)

2010-12-18 @ 00:45:23
Postat av: Hans =)

Hej Idorf! Vilken kul blogg! De hade vatt kul om du hade stoppat upp den precis som den ser ut på bilden. Hahaaaa nää annars kan ja rekommendera som ljuv hämnd att du själv kräks upp en hårboll när han äter sin mat =)



Fast då kanske han kräks igen. =/



Puss från Hans

2010-12-18 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0