Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Mat och julstämning i Staden

Svägerskan, Svågern och jag tog en paus i julshoppingen och provade Ernestos vedungsbakade pizzor. Kan verkligen rekomenderas!








Efter ett tag, fast mycket tidigare än väntat anslöt Maken till shoppandet och mer fokus lades på julklappar och inte min personliga konsumtion och nöje. Innan julbordet hann vi givetvis fika en gång till. Fast bara kaffe den här gången. Ja till och med jag. Fast en latte. Givetvis.



Julstämning på Hanssons. Mmmmm janssons. Och lax. Och omelett. Och ägg. Och revben. Och kroppkakor. Och janssons. Och lax. Och...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0