Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Välkomna in i min stora familj

God morgon! Och TACK.
Är helt överväldigad över besökarstatistiken. Helt galet. Kan ju visserligen vara en tillfällighet, men vet inte riktigt vad som hände. Plötsligt igår sa det pang i stapeln. Eller i mina dimentioner av läsare kanske det egentligen sa plopp, men jag är jätteglad. Verkligen! Samtidigt som det är lite läskigt. Faktiskt. Men välkomna, och välkomna tillbaka. Känn er som hemma.

Maken är i skogen så nu blir det lite frulle för mig i min ensamhet. Vi hörs om en stund igen.


Pang.                                           Plopp.

Kommentarer
Postat av: Teza

Vad glad jag blir för din skull! Då betyder det här att du kommer blogga i all evighet va? Braa! Jag fick också en sån där chock en dag och hade plötsligt över 100 i besökare. Man blir så jäkla snopen! Hoppas att det håller i sig! Puss puss!

2010-12-12 @ 10:01:10
URL: http://situationsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0