Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Den som kvackar högst är garanterat inte bäst

Ägnar morgonen åt att läsa Klick i stället för den lokala morgontidningen. Det måste väl ändå dra ner min vuxenpoäng?

Anna Anka ska till Norge i stället för att svenskarna är rädda och osäkra. 

"– De har inte dömt mig lika drastiskt som svenskarna gjorde, de har varit mer nyfikna och laid back och insett att jag inte är så dålig, medan svenskarna hoppat på mig och sagt att de hatar mig." Aftonbladet

Nu Anna ska jag lära dig nåt. Det är mycket lättare att roas/bli förtjust av nåt pinsamt fenomen som inte är från samma land. Det är bara så. Norge skrattar så de tjuter, men de älskar dig för att du är just svensk och inte norsk. Det är en tröst för dem och det underlättar för dig. Win-win så att säga. Fast egentligen borde du skämmas.

Jag har funnit min överkvinna i attentionwhoreness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0